nul hipotesis

comment buku

Sunday, September 19, 2010

RaYa DaH AbiS

MyEm0.Com
aloo...
selamat hari raya ke 10
oh yeh
MySpace
orang kata puasa sebulan maka raya pun sebulan
tapi bagi saye ia tidak sebulan
mahupun sehari
tetapi
raya adalah 135 hari..oh yeh
MySpace
raya untuk setiap hari
oh
MySpace
oh
MySpace
oh
MySpace
kenape semua orang tak berfikiran macam saya
hidup kenalah kedepan
mmm
MySpace
hari demi hari saya berase bosan
keje dah berenti dah
hehehe
MySpace
penat kut?MySpace
malas pun ade kut?MySpace
mungkin nak beraye selama 135 hari kut??MySpace
aha
MySpace
yang pasti
sekarang duit poket dah takde
waaaa
MySpace
apasal la duit ni tak membiak
macam kucing ke..mmm..
MySpace
tapi takpe
boleh beraya tiap2 hari pas ni..
mmm
MySpace
...........................................
sempena selepas hari raya ni saya telah bertekat
bertekad???
MySpaceMySpaceMySpaceMySpace
bertekad untuk mengubah blog saye kepada blog untuk bahan2 ilmiah
tiada lagi bahan2 yang tiada kene mengena dengan ilmiah
MySpace
oh
berjayakah saya membuatnya?
MyEm0.Com
adakah ianya berkesan?MyEm0.Com
adakah orang ramai akan buat demontrasi?MyEm0.Com
adakah saya akan berubah menjadi matang?MyEm0.Com
adakah saya sudah berfikiran jauh?MyEm0.Com
:
:
hehehe...
MySpacesemua persoalan itu
kita tengok nanti
adakah akan berlaku

hihihi
MyEm0.Com
>>>>>>>
tunggulah entry ilmiah saya nanti
hehe
MySpace
selamat tinggal dunia mainan
selamat tinggal dunia merepek
selamat tinggal dunia penuh pancaroba
oh yeh
MySpace
saya rasa saya sudah matangMySpace
hehehe
MySpace
dengan menerbitkan entri berunsur ilmiah lepas ni
berakhirlah zaman kebudak2kan
berkuburlah zaman keremajaan
berubahlah zaman mengarutku
ini masa untuk orang tua2 berilmiah
hahaha
MySpace
...
ok
babai
hehehe
MySpace

bidalan:
jangan disangka air yang tenang tiada buaya

op.. dah ilmiah dah tu..hehehe
MySpace
babai
MyEm0.Com


No comments:

Related Posts with Thumbnails