nul hipotesis

comment buku

Thursday, September 2, 2010

MeMoRY NeVeR EnDiNG close up

aisey...
MyEm0.Com tak sangka.. tup2 dah nak dekat raya rupanya.. sempena di bulan puasa yang masih ada ni ceq nak ucapkan selamat berpuasa...
masa utk
MySpace tido
MyEm0.Com tido
dan
MySpace tido
hahaha.
MySpace mmmmMyEm0.Com kalo lapo jgn curi2 makan plak
bak kata orang tido lagi baik daripada makan
MySpace
hohohoMySpace
:::::::

bukak entry

sekarang ni ceq dah malasMySpace nak buat entry
tapi takpe..
ceq dengan bangganya buat satu entry special hari ni.. MySpace
ape yang special?MyEm0.Com
mesti la pasal diri ceq

hehehe
MySpace
seperti biasa cerita setahun yang lalu
mmm..
MyEm0.Com
bulan posa la..

ape yang cek cari
bukannya juadah berbuka puasa

bukannya baju raya

bukannya kasut raya
bukannya beg kulit raya
bukannya songkok raya

bukannya duit raya

MySpace aarrr..
bukan
bukan
bukan
takle kene mengene ngan posa la
:::::
tutup entry
mmm...MyEm0.Com belum tutup lagi...
hehehe MySpace
bulan puasa ni la banyak sejarah2 Islam dimana kita leh tengok dalam Jejak Rasul di tv 3

tapi bukan tu ceq nak cita

tu leh tengok kat tv
mmm
MyEm0.Com
ni nak cita dimana ceq ada satu celita..
manyak selih
MyEm0.Com
manyak takutMySpace
manyak hapyMySpace
manyak lukaMySpace
manyak sukaMySpace
manyak sakitMySpace
..
celita bermula

::::::::::::::::::::::::::::::::::
CErita: ceritera Hidupku
Masa: MaSa terLuang
Genre: serious,ganas, romantik dan mistik

Quality: unlimited stars
:::::::::::::::::::::::::::::::::::


cerita bermula pada satu hari.. dimana.. diriku dan geng2 ku keluar berjalan2
MySpace dan selepas penat berjalan2 mulalah kami mencari tempat berehatMySpace lalu duduk di kerusi rehat bersama2

walaupun penat tapi letih juga. diriku berasa tenang sahaja
: :
tidak semena2 satu keajaipan telah berlaku
MySpace
ape
:
:
ape yang berlaku

:
hah
MySpace
:
tengok betul2

nombor 2 dari sebelah kanan.. kelihatan sesusuk tubuh menjelma dengan tidak semena2
:
ohhhh..
MySpace argggg..MySpaceuuuu..MySpace
camana leh muncul
argggg...
MySpacegrrrrr...MySpace
datang dari mana pompuan ni
ohhh..
MySpaceaku berasa takut..MySpace camana leh ade muncul seorang pompuan kat sebelah dirikuMySpace
tapi aku buat2 rilex je,,MySpace
sambil membaca ayat kursiMySpace
::
::
::
amin
:
masih tiada apa yang berlaku
dan kawan2ku pun macam tidak menyedari apa yang berlaku
inikan pula aku yang tidak tau apa2 ini
waaaaaaaa
MySpace
:
:
walau apepun ku teruskan hidup jua
sejak dari hari tu pompuan yang muncul tadi tidak hilang kembali
dia terus muncul dan muncul dalam hidupku
adakah ia imaginasiku
MySpace
arrrggg..MySpace adakah aku dah tak betul niMySpace
huh
MySpace
aku relax lagiMySpace
mulakan dengan meminum secawan kopi
MySpace
dan mula buat
senaman yoga
senaman taici
senaman poco-poco
senaman erobik
dan macam2 senaman lagi untuk merelaxkan mindaku
tapi pompuan tadi tetap muncul juga
MySpace
:
:
hari demi hari berlalu
pompuan yang muncul tadi terus mengekoriku
yang pelikkk nye
die tidak mengekori kawan2ku pun
hanya mengekoriku
pelik2
MySpace
::
aku terus berdiam diri
dan sampai di satu tahap
aku mula memberanikan diri
MySpace
ku tanya namanya
oh
MySpace
"siapa nama awak"
dia menjawab dengan suara yang garau
"nama saya honey"
arggg...
MySpacetakutnya diriku
aku memberanikan diri lagi
MySpace
"kenapa cik honey mengekoriku"
dia menjawab.. tetapi suaranya semakin lembut dari tadi
"sebab saya suka mengekorimu"
"oh begitu"
ughh..
MySpace aku berasa lega
pompuan itu bukannya ingin memakanku
jadi aku tenang kembali
"sampai bila cik honey nak mengekoriku"
"hehehe..
MySpace sampai mati"
argg..
MySpaceaku terkezut mendengar kata2nya
lalu aku menjadi pendiam kembali
MySpace
:
:
:
hari demi hari berlalu
aku hidup bersamanya
makan bersama
berjalan bersama
bermain bersama
bernyanyi bersama
berduduk bersama
bertido??
MySpace...--tak sama ..uuuuMySpace
bermandi..MySpace--tak sama..waaaMySpace
oh..MySpacekenape yang itu x sama???
huh
MySpace
:
:
dan satu hari..aku telah bertekat
MySpaceuntuk membuat sesuatu untuk menghalau cik honey dari diriku
MySpace
:
ku merantau..
MySpacemerantau MySpacedan merantauMySpace

pergi ke library negara..mencari artikel tentangnya



ini semasa diriku di library..buku besar kecik semua aku dah cari. tapi tiada satupun buku tentangnya..
:
:
bertapa2 dimana2 gunung atau bukit
belajar semua ilmu yang ada

MySpace
:
:


ini semasa aku merantau untuk cuba menuntut ilmu air puncak ke 10..heheheMySpace
:
:

akhirnya..kusudah habis mempelajari ilmu jurus air puncak ke 10


inilah dia salah satu bukit aku bertapa
:
:
sekarang..tiba masanya aku menggunakan segala ilmu yang ada
MySpace...heheheMySpace
:
:
kukatakan padanya..
" sekarang diriku sudah tidak gentar lagi. ingin kutunjukkan tenagaku padamu"
"oh..marilah" katanya dengan slamber
:
lalu aku mula tercabar.. aku terus menunjukkan ilmu jurus air puncak ke 10. ilmu terhebatku..hahaha...
MySpacetengoklah


aku sedang membuka pintu jurus air puncak ke sepuluh (seekor kerang ajaib muncul dengan mencurahkan berbilion-bilion air dari mulutnya)
:
:
hahaha..
MySpaceaku semakin riak menunjukkan ilmuku padanya.. hahaha..MySpace
habis la kau...
tetapi peliknya.. cik honey slumber sahaja..pelik22..
MyEm0.Com
adakah beliau tidak gentar dengan ilmuku
:
:
mmmm
MyEm0.Com
lalu cik honey dengan berpeluk tubuh sahaja
tiba2


keluar pancutan air yang begitu banyak dari bawah batu
:
ohhhh....
MySpace
aku terpegun
lalu berkata dalam diriku
"aku sudah kalah.. pertapaanku sia2.. kerang ajaibku pun tidak dapat melawannya
MySpace"
:
:
aku sedar diriku tidak boleh menang
aku cuba minta ampun
MySpacekepada cik honey sebab cuba melawannya
tetapi..
arggg..
MySpace
cik honey mula mengganasMySpace
dia berasa marah dengan diriku
aku cuba menenangkannya
tetapi tidak terdaya
arggg..
MySpacetakutnya dirikuMySpace
:
:
:
cik honey mula mengeluarkan jembalang tanahnya


(cik honey berkawan baik dengan jembalang tanah)
:
arggggg..tidakkkkkk
MySpace
aku berasa takut
kucuba melarikan diri menaiki kuda yang kujumpai


kudaku sungguh laju berlari..
:
hehehe..
MySpace selamat..
ku toleh belakang


oh MySpacetidak..die mengejarku dengan kuda yang sama
:
:
tapi aku menyuruh kudaku berlari sepantas kilat
hehehe
MySpace
beliau telah ketinggalan jauh
kudanya lemah
hahaha
MySpace
:
:
seminit kemudian
:
aku cuba menoleh ke belakang balik
ohhhh
MySpacetidakkk


beliau telah menaiki gajah yang hebat mengejarku
:
:
akhirnya kudaku lemah sudah..aku terpaksa turun.
cik honey menghampiriku
lalu
dikeluarkannya seekor raksasa


ohhh..MySpace.raksasa nandos
:
:
tapi aku berjaya melawannya
MySpace


lalu raksasa nandus telah ku panggang sehingga menjadi ayam panggang..
hahaha

MySpace
:
tapi cik haney semakin marah
MySpace bila aku telah mengalahkan raksasa nandosnya..
wargggg
MySpace
:
:
aku semakin takut. apakah yang akan dilakukannya pula
oh
MySpacetidak
siapa boleh menyelamatkanku
:
:
cik honey cuba memanggil pula raksasa zaman purba
ooohhh
MySpace
terososoros yang ganas


cik honey telah memanggil raksasanya yang ganas
arggggg
MySpace
:


cik honey tengah membisikkan sesuatu kepada raksasa itu. die menyuruh raksasa itu memakan ku
MySpace
:
arggg..
MySpaceaku perlu lari..MySpace
jadi aku melarikan diri kesana kesini kemari kesitu kesian
:
:
di tempat ku menyorok tiba2 tanpa ku sedari
:


telah cuba menyerangku dari belakang..
argggg
MySpacetidak
selamatkan diriku
:
aku pun ape lagi
dengan menggunakan ilmu kasih sayang
aku telah berjaya menenangkan raksasa itu


ala bucuk2..MySpacehehehe
aku dengan egonya bergamba dengan raksasa yang diupah tadi
:
honey telah bertambah marah..
MySpace
semua raksasanya telah ditewaskan
lalu cik honey telah membuka pintu masa


oh rupanya cek honey cuba nak memberhentikan masa supaya senang untuk menangkapku
:
:
:
tapi
:
tidak semudah itu
aku telah berjaya merampas pintu masa cik honey
lalu kerja jahatnya untuk menghentikan masa dapat dipatahkan
hahaha
MySpace
:


diriku dengan egonya MySpacemerampas pintu masa itu
hahaha
MySpace
:
cik honey sudah tewas..die tidak boleh berbuat apa2 lagi
aku dengan bangganya berlagak seperti superhero
hahaha
MySpace
:
:
:


ni gambar cik honey mengangkat tangan menunjukkan beliau sudah menyerah kalah.
hahaha
MySpace
:
aku sudah menang..hahaha..
MySpace
lalu cik honey telah pergi meninggalkan ku
lalu hidupku sudah tidak diekori lagi
:
:
taMat
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
v
v
v
v
v
v
oit belum tamat lagi..

ade lagi ni
tunggu 10 minute
dan tekan next dibawah
::::::::::
NEXT
::::::::::

No comments:

Related Posts with Thumbnails