nul hipotesis

comment buku

Wednesday, September 29, 2010

NaK KaYa CePaT


Bookmark and Share




ohoiii..
MyEm0.Com
sudah lama aku tak mendengar bunyi seperti itu
itu adalah bunyi kambing dibelakang rumahku
hahahaa MySpace
mungkin kambingtu dah ade balak dah sebab tu die lari dengan balaknya.
tinggal aku sorang je ni
bosannya..
hari2 bosan
hari2 bosan
MySpace
cammana ni.apa nak buat
so dipendekkan cerita
aku nak cerita satu kisah
iaitu nak cepat kaya MySpace
ohoiii (kambingku berbunyi lagi)

cepat kaya ni bukan masalah yang perlu diatasi.
tapi perlu dicari

aku pun nak cepat kaya tapi tak kaya kaya jugak

mmm
mulakan dengan bismillah
sudahi dengan alhamdulillah

amin
aku ada terbaca satu entri ni..
katanya boleh dapat duit dengan nuffnang.

aku pun letak la nuffnang dekat blog aku ni

ape yang aku tengok..ooo MyEm0.Comcantik gak logo die
hehehe

MySpace
dan minggu demi minggu aku tunggu
minggu pertama RM0.00
minggu kedua RM0.00
minggu ketiga RM0.00
... kosong je nuffnang aku..
sesen pun takde

camana nak kaya ni

MySpace
aduh aku terdiam sekejap..mmm..berfikir panjang
hahaha..
MySpace
memang la takde sesen pun sebab blog aku takde pelawat..
hahaha
MySpace
patutkah aku ketawa??? MySpace
sepatutnya sedih
waaaaaa

MySpace
aduh aku patut buat bisnes lain pas ni.
nak jadi kaya kene ade usaha ok.. MySpace
ceqout


PEPATAH:


duit dicincang takkan laku jadinya.

jadi baik bagi aku duit tu.huhuhu








No comments:

Related Posts with Thumbnails