nul hipotesis

comment buku

Thursday, September 2, 2010

MeMoRY NeVeR EnDinG ungoing

inilah dia sambungan cerita yang ditunggu2
:
open story
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:
V
V
:

hari demi hari berlalu
bulan demi bulan berganti
tahun demi tahun bersilih
aku terasa sesuatu kekosongan
apakah dia
MySpace
:
oh MySpacetidak
aku berasa rindu dengan cik honey
oh MySpaceperasaan apakah iniMySpace

kenapeMyEm0.Com

kenapeMyEm0.Com

kenapeMyEm0.Com

ku melihat cermin ku terpandang wajahnya




ohMySpace cik honey..
:
kenape sudah bertahun2 baru timbul perasaan ini
kenapa tidak sesaat
kenape tidak seminit
kenape tidak 2 minit
argggMySpace
tidak
aku tidak dapt menahan lagi
aku telah dilamun cintaMySpace
kenape baru sekarang
ohMySpace tidak
aku merasa menyesal
MySpace
:
:
huk..huk..huk..huk...MySpace(aku menangis kesorangan)
:
:
lalu aku bertekadMySpace untuk mencari semula cik honey
dengan azam yang kuat
dan kental
dan penuh semangat
MySpace
aku cuba
:
memaparkan gambar cik honey di seluruh tempat

WANTEDDDDDD



:
:
:




di paris
:



di moscow
:



di litar sepang

:

di london, los angeles, lorong gelap, lobang cacing
dan macam2 tempat lagi
:
oh MySpacetidak ketemu juga
MySpace
bukan saja batang idung
jejak kakinya pun tidak kutemu



yang berwarna kuning tu la kesan tapak kaki yang ditinggalkannya

:

ku juga telah bertanya dengan ramai orang
tak kira juga dengan
penculik terkenal dunia



(" saye xde culik budak ni" kata penculik terkenal itu)

tidakkk
MySpace
dimana kamu
huuwaaaa
MyEm0.Com

:

ku tak berhenti bertanya sehingga ku berjumpa



("ohok..ohok.. saya banyak suka makan kertas")

.
ohMySpace tidak gambar tu pulak dimakannya
:
aku seperti sudah berputus asaMySpace
tiba2..ku mendapat idea..MySpacethinkk
MySpace
oh



apa lagi ideanya kalo tidak menelefon cik honey la
:

huhuhu..MySpace bernas ideaku
:
:
akhirnya..aku dapat kembali berjumpa dengan cik honey
oh MySpacebahgianya



cik honey sudah kembali kepadakuMySpace
:


kami gembira bersamaMySpace
:
:
lalu
:
:
ku berikan dirinya




berribuuu--ribu bunya tanda lamaranku kepadanya


(**ehem2..MySpace munya tu..munga...hehehe.MySpacedah pg dah niMySpace.. berape hr bulan ni??MySpace)

:

pada 2 hb ku melamarnya..ohMySpace
indahnya tarikh itu
:
lalu cik honey
:




menerima beribuu-ribuuuu bunga yang ku beri dengan senyuman

:
:

waaa...MySpacelamaranku diterima
akhirnya kami hidup bahgia selamanya
dan
:
:
:
:
:
:
:
akhirnya
:
dikurniakan 2 cahaya mata




oh MySpacebaby2ku comei
:
:
THE END
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:
huhuhu..MySpacetamatlah sudah
cerita hikayat yang cukup
penuh dengan
suspen
ngeri
romantik
ganas
seram
dan
happy ending
MySpace
:
:
huh.. sulah mau raya
jadi
wa ucapkan
:

SELAMAT

HARI

RAYA


MAAF ZAHIR DAN BATIN
...

bye..
MySpace
end of book of
memory never ending

:


jumpa lagi dilain masa





No comments:

Related Posts with Thumbnails